Acasa Noutati Se anunta noi planuri de investitie pentru platforma de livrare Tazz by Emag

Se anunta noi planuri de investitie pentru platforma de livrare Tazz by Emag

5 min
fericita-divette.ro

In ultima jumatate a anului 2020, patronii platformei Tazz by Emag au investit in dezvoltarea aplicatiei peste 25 de milioane de lei. Din acest motiv, acestia doresc sa grabeasca tot mai mult procesul de dezvoltare al platformei si sa aduca cat mai multe imbunatatiri. Dezvoltatorii doresc sa aduca plusuri atat in ceea ce priveste tehnologia si infrastructura, cat si in privinta personalului si crearea mai multor parteneriate de colaborare cu restaurante sau retaileri.

In ce va investi Tazz by Emag

Pentru ca doresc sa le aduca clientilor o experienta cat mai placuta atunci cand utilizeaza serviciile de livrare, compania are planuri de investitie intr-o noua aplicatie, unde consumatorii sa gaseasca tot ceea ce-si doresc. Scopul acestora este sa le creeze oamenilor un confort si linistea ca vor gasi in aplicatie diversitate in ceea ce priveste tipul restaurantelor si mancarea preparata de acestia.

Tot in acest moment, dezvoltatorii se gandesc sa creeze o aplicatie special conceputa pentru curieri, unde acestia vor avea parte de beneficii. Unul dintre acestea face referire posibilitatea de a putea oferi un bonus.

Toate aceste investitii vor fi implementate de echipa care se ocupa de departamentul software developers, care se anunta a se mari pana in anul urmator, 2021. Compania doreste sa ajunga la 100 de specialisti in domeniul IT.

Tazz by Emag vine in ajutorul restaurantelor

Prin crearea acestor aplicatii, compania vine in sprijinul afecerilor din domeniul HoReCa, care sufera o scadere majora a vanzarilor din cauza pandemiei create de coronavirus. Inchiderea restaurantelor si cafenelelor a generat o criza economica drastica, iar cautarea unor solutii prin care acestea sa isi mai poata continua activitatea devine aproape imposibila.

Astfel, prin realizarea unor parteneriate intre restaurante si Tazz by Emag beneficiul este de ambele parti. Restaurantele isi pot face treaba si pot obtine vanzari, iar companiile de livrare isi castiga clienti noi prin simplu fapt ca le aduc la usa produsele dorite si in siguranta. Cei de la Tazz by Emag au vrut sa-si testeze capacitatea de adaptabilitate la vremurile actuale si sa vina in sprijinul business-urilor. Totodata, acestia au reusit sa se transforme intr-un marketplace de proximitate, de unde oamenii pot comanda orice isi doresc, chiar si mancare.

Cati parteneri are in aplicatie Tazz by Emag

In acest moment, numarul partenerilor cu care colaboreaza Tazz by Emag ajunge la 2000. Datorita pandemiei, numarul acestora a crescut de patru ori mai mult, in comparatie cu inceputul anului 2020. Dezvoltatorii estimeaza, in acelasi timp, ca si vanzarile vor creste considerabil in platforma.

Printre cele mai renumite restaurante, fast food-uri si magazine care au parteneriate cu Tazz by Emag se numara: McDonald’s, Hard Rock Cafe, Mega Image, Decathlon, Carturesti, Sensiblu.

Orasele in care acestia fac livrari la domiciliu, in siguranta, cu mancare sau cu produse alimentare sunt: Bucuresti, Timisoara, Cluj Napoca, Iasi, Arad, Brasov, Oradea, Sibiu, Deva, Alba Iulia, Baia Mare, Ploiesti, Braila, Craiova, Resita, Botosani, Suceava, Targu Mures, Roman si Constanta.

Incarcati mai multe articole inrudite
Incarca mai mult de Roxana Stancu
Incarca mai mult in Noutati

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citeste si...

Dezvoltarea unei afaceri cu jucarii: 6 sfaturi pentru antreprenorii incepatori

Te-ai decis sa iti deschizi propria ta afaceri in domeniul jucariilor? Aceasta poate repre…