Acasa Afaceri Care e provocarea ta în antreprenoriat? – Ana Nicolescu, Business Communication Strategy for Solopreneurs

Care e provocarea ta în antreprenoriat? – Ana Nicolescu, Business Communication Strategy for Solopreneurs

5 min
fericita-divette.ro

Provocari în antreprenoriat | Proiect sustinut de MindsetCoaching.ro

Ana Nicolescu, strateg de comunicare și business coach pentru femei antreprenor, este o resursă valoroasă pentru actualele și viitoarele antreprenoare care doresc să își dezvolte afacerea și să își depășească provocările. Gazdă a podcastului Creating The Way, Ana explorează, alături de invitatele sale, strategii eficiente pentru a naviga printre obstacolele din antreprenoriat.

Care e provocarea ei?

Care este cea mai mare provocare legată de eficientizarea echipei?

În acest moment, îmi formez o echipă de call-eri, adică cei care sună lead-urile înainte să ajungă oamenii cu mine în call. Scopul este ca cei care ajung în call să fie calificați și încălziți. Provocarea este să găsesc caller-i care sunt sau au fost în programul meu de Comunicare Strategică de Business și care să fie dispuși să sune oamenii după webinariile gratuite. Dacă merg și mai în detaliu, provocarea e ca ei să aibă disponibilitatatea de timp să lucreze 3-4 ore pe zi legate pentru mine.

Cum ai încercat să o abordezi până acum?

Am vorbit cu actualii și cu foștii cursanți, am oferit procent dacă cei sunați se înscriau în program, sunt în comunicare cu fiecare membru din echipă.

Ce a funcționat și ce nu a funcționat?

A funcționat:

  • Faptul că am setat un spațiu puternic de relaționare cu caller-ii
  • O conversație scurtă cu fiecare caller înainte de call-uri și la finalul lor
  • Să avem un tabel de leads în care vedem fiecare pe cine a sunat, care au fost răspunsurile, care e statusul.

Ce nu a funcționat:

  • Nu am setat timp concret de sunat pe zi, nu știu câte ore sună fiecare caller
  • Nu există neapărat un target, un număr de persoane sunate zilnic
  • Sunăm în primele 7 zile de la webinar, după aceea nu mai sunăm și așa pierdem leads
  • Nu am făcut sesiuni comune cu toți caller-ii, am vorbit cu ei individual și probabil nu se simte energia de echipă

Cum crezi că ai putea transforma această provocare într-o oportunitate?

Să mă uit la ce nu a funcționat și să fac acțiuni concrete: să setez un număr de call-uri zilnice/ număr de ore, întâlniri cu toată echipa, înrolare permanentă într-un scop comun, aliniere la acel scop.

De ce resurse sau suport ai avea nevoie pentru a o depăși?

Mai mulți caller-i. Plus să-mi diversific metodele prin care oamenii ajung la mine. Adică nu doar prin ads și webinarii, dar și prin networking, comunitate, parteneriate strategice, prezența mea la podcasturi, public speaking… ceea ce făceam înainte de pandemie și nu prea mai fac acum.

Pe Ana Nicolescu o poti gasi pe comunicarestrategicadebusiness.ro, dar și pe canalul de youtube AICI.

Incarcati mai multe articole inrudite
Incarca mai mult de Andreea Miru
Incarca mai mult in Afaceri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citeste si...

Pași de Antreprenor, 100 de oameni și un scop comun: 15 milioane de pași în 15 zile

“Când am văzut ultimele statistici despre antreprenori și depresie, m-am regăsit. Cunoscân…