Ascensiunea serviciilor de infrumusetare “la cerere” si ideile de business de succes lansate odata cu aceasta!

Timpurile se schimba, la fel si tendintele. Anterior, oamenii obisnuiau sa ezite sa incerce ceva nou, dar astazi accepta inovatia sub orice forma cu bratele deschise. In ultimii ani, tendinta de a utiliza serviciile “la cerere” a devenit mult mai populara ca oricand. Asta se datoreaza in principal rolului jucat de tehnologie si de mediul online. Din ce in ce mai multe business-uri ajung in mediul online, ba chiar lanseaza aplicatii prin care te poti programa direct pentru un serviciu, cu un simplu e-mail sau un telefon.

Astfel se intampla ca economia “la cerere” atrage anual peste 22,4 milioane de consumatori. Iar o mare parte dintre acestia se indreapta cu un avant extraordinar catre servicii de infrumusetare.

Ascensiunea serviciilor de infrumusetare "la cerere" si ideile de business de succes lansate odata cu aceasta!
Ascensiunea serviciilor de infrumusetare “la cerere” si ideile de business de succes lansate odata cu aceasta!

Infrumusetarea de precize – tehnologii de ultima ora si business-uri de milioane de euro!

In ultimii ani, stiinta si pasiunea se impletesc din ce in ce mai des, aducand pe piata o multime de tipuri de servicii si tehnologii de ultima ora in domeniul infrumusetarii. Specialistii denumesc aceasta nisa infrumusetarea de precizie – bazata pe diverse teste si pe solutii personalizate pentru fiecare client.

Un astfel de serviciu este si cel de vacuum anticelulitic. O tehnologie inovatoare de ultima ora, care permite remodelarea rapida si extrem de eficienta a corpului prin spargerea celulelor de grasime si impiedicarea formarii altora noi.

Aceste tipuri de servicii sunt in adevarata lor perioada de glorie. Research & Markets a publicat de curand un raport in SUA, conform caruia proiectia de venituri a pietei de infrumusetare va depasi pana in 2020 suma de 31,4 miliarde de dolari.

Cum se prezinta afacerile de acest tip in Romania

In 2016, cu doar 3 ani in urma, domeniul serviciilor de infrumusetare inregistra o crestere de 70%, potrivit PROTV. Iar in anul 2018 StartUP Cafe publica un raport care releva faptul ca printr-o singura aplicatie mobila, disponibila in marile saloane de infrumusetare din Bucuresti, Cluj, Timisoara si marile orase, s-au efectuat in doar un an 90.000 de programari.

Piata este in continua crestere in acest domeniu, iar saloanele nisate par a fi un nou trend. Cu alte cuvinte, daca iti doresti intrarea intr-o astfel de afacere, o nisa specifica, un pachet de servicii personalizate pare a fi cel mai bun start.

Haideti sa vedem impreuna si care sunt cifrele la care ne putem astepta.

Investitia initiala intr-un salon clasic de infrumusetare se poate ridica, potrivit specialistilor, la suma de 50.000 euro. O suma care poate fi amortizata in maxim 3 ani. Rata de profitabilitate medie era anii trecuti 20% in acest domeniu, insa in 2019 este in crestere exploziva. Iar in ceea ce priveste cifra de afaceri, inca de acum un deceniu discutam de afaceri romanesti care aveau cifre de milioane de euro in domeniul beauty. Imaginati-va care ar fi cifrele acum.

Spre exemplu, la inceputul anilor 2000, industria de beauty reprezenta 6,1% din totalul economiei romanesti.

Specialistii Capital.ro au analizat de-a lungul timpului mai multe astfel de saloane si au ajuns la concluzia ca, pentru ca o afacere de acest tip sa fie profitabila, un prag de 20 de clienti care sa intre zilnic in salon ar fi suficient. Ei au calculat insa fiecare client ca valorand circa 250 lei. Insa in unele cazuri, pentru servicii personalizate, sedinte de consiliere si tratamente complete, valoarea unui client poate depasi chiar 1000 RON.

Asa se face ca exista in acest domeniu din ce in ce mai multi profesionisti care ofera servicii “on demand” – la cerere, unele saloane de infrumusetare moderne axandu-se chiar si pe livrarea serviciilor la domiciliu.

In ceea ce priveste piata serviciilor de infrumusetare, acesta pare a fi viitorul din cate putem observa. Un viitor in care infrumusetarea se contopeste cu relaxarea, iar serviciile devin din ce in ce mai pliate pe client si pe nevoile acestuia.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *