Afaceri

Trei companii salvate de comunicate de presa

Un comunicat de presa se refera la o comunicare scrisa sau inregistrata, care se adreseaza unei intregi comunitati, deoarece anunta anumite informatii importante pentru o companie. Desi de cele mai multe ori aceste comunicate de presa se potrivesc in contexte precum pornirea unei noi afaceri, introducerea unui produs pe piata, sarbatorirea unui eveniment, etc sunt deosebit de utile si atunci cand o companie doreste sa faca declaratii de luare de

Iata lista afacerilor pentru care UE iti ofera fonduri nerambursabile

Mediul antreprenorial si mediul business reunesc din ce in ce mai multe oportunitati pentru oamenii interesati de o afacere, in ziua de azi. Daca ne uitam pe rapoartele statistice din urma cu doar cativa ani, putem realiza cu usurinta cat de mult am evoluat in lumea afacerilor. Daca la inceputul anilor 2000 in Romania se aflau sub 700.000 companii, la finalul anului 2017 puteam numara peste 1.200.000 de firme active

De ce pleaca angajatii de la un loc de munca - 10 cauze

Daca in trecut locurile de munca erau stabile si oamenii erau preocupati doar de ceea ce inseamna munca si cam atat, in prezent lucrurile s-au schimbat. Fiecare are dreptul sa isi aleaga job-ul la care doreste sa lucreze, iar angajatorul nu mai este singurul care pune conditii in ceea ce priveste angajarea. Locurile de munca sunt atat de multe si de diferite, incat fiecare dintre angajati vine la un nou

Cariera ta merita mai mult: Conferinta Targetare si Campanii Eficiente -  joi 8 noiembrie 2018

Conferinta “Targetare si Campanii Eficiente” care va avea loc joia viitoare la Premier Palace Hotel & Spa, Bucuresti este organizata de PR2Advertising.ro cu scopul de pune in legatura reprezentati ai companiilor sau specialisti cu tot ceea inseamna advertising, PR, promovare si marketing. In cadrul acestei conferinte vei putea intalni speakeri care vor aduce in discute cate o tema actuala si interesanta. Iata care sunt speakerii pe care ii poti intalni

Sarbatorile sunt comerciale? 4 idei de afaceri cu iz de... La multi ani!

Cumparaturi sau cadouri sunt acum “sinonime” cu sarbatorile de peste an, fie ca e vorba de Valentine’s Day, 8 Martie, Craciun, 1 Iunie sau zilele de nastere. Iar in lunile cadourilor (februarie, martie, iunie si decembrie), romanii isi deschid portofelele din ce in ce mai mult. Persoanele cu spirit intreprinzator au acum in fata cea mai mare oportunitate de peste an. Pot sa-si deschida o afacere sau sa o promoveze

Care sunt cele mai eficiente metode de promovare in mediul online

Daca esti proprietar de business sau iti doresti sa lansezi o afacere, probabil stii deja ca internetul este viitorul in domeniul promovarii si in business. Mediul online ofera cele mai de pret elemente in interactiunea cu utilizatorii, fiind unul dintre cele mai eficiente canale de comunicare in zilele noastre. Insa pentru a te bucura de succes in online, pentru a-ti creste afacerea intr-un mod sanatos, ai nevoie de o promovare

Business de iarna: Iata care sunt cele mai profitabile afaceri de Craciun

Craciunul este cea mai asteptata sarbatoare in intreaga lume, de oamenii de toate varstele. Atunci cand ne gandim la Craciun, ne gandim la acele seri in care ninge cu fulgi mari de zapada, iar noi stam la caldura si privim spectacolul pe care peisajul il ofera. Masa este plina cu bunatati si ascultam colinde de Craciun. Dincolo ce acest tablou, afacerile prospera in aceasta perioada. Se spune ca luna decembrie

10 super idei de afaceri online. Tu ce ai alege?

Vrei si tu sa incepi o afacere in mediul online, dar nu stii ce ai putea sa faci? Daca nu vrei sa iesi din confortul casei tale sau sa cheltui foarte multi bani pentru infiintarea unei afaceri, te poti gandi la o afacere online. In ziua de astazi internetul iti ofera o multime de posibilitati pentru a-ti putea deschide propria afacere si sa incepi sa faci bani. Investitiile pentru afacerile

Laura Iane, o femeie ambitioasa cu o cariera in ascensiune

Laura Iane este in prezent Director de Creatie la agentia pastel. Experienta ei in domeniul publicitatii a inceput-o in cadrul companiei Saatchi & Saatchi acum 13 ani. In toti acesti ani de invatare si perfectionare continua in domeniul publicitatii, Laura a reusit sa formeze si sa coordoneze zeci de echipe de creatie, dar si sute de campanii, o parte dintre ele au fost chiar recunoscute si in competitii internationale ale industriei:

S-a redescoperit ca antreprenor si participa ca speaker la conferinta Femei de cariera din luna octombrie

Daca te gandesti cum ar trebui sa fie o femeie de cariera, atunci trebuie sa o cunosti pe Alexandra Olteanu. Are o experienta de peste 20 ani in domenii de activitate precum: servicii financiare, banking, comunicare, business process management si resurse umane. In toti acesti ani, Alexandra a acumulat multa experienta de la oamenii pe care i-a avut in jurul sau, dar si din faptul ca si-a dorit sa invete