5 motive pentru a-ti lansa un magazin online cu smartwatch-uri in 2019

Piata online de accesorii este in continua crestere de cativa ani. Iar pe aceasta piata in ascensiune, un accesoriu iubit si din ce in ce mai des intalnit isi face simtita prezenta puternic. Este vorba de ceas. Si nu orice ceas, ci smartwatch-ul, ceasul inteligent.

Din ce in ce mai multe magazine de specialitate ce vand astfel de dispozitive apar pe piata de la an la an. Iar 2019 pare un an extrem de bun pentru a te lansa intr-o afacere in directia asta. Iata mai jos 5 motive pentru care noi consideram acest an ca fiind unul potrivit pentru lansarea unui magazin online cu smartwatch-uri.

  1. Dupa ce in 2018, piata de ceasuri din Romania a depasit 80 milioane de euro, in 2019 este asteptata o noua crestere

In Romania se vand anual circa 400.000 de ceasuri. Intre acestea se intalnesc ceasurile de lux, o nisa extrem de profitabila, dar si ceasurile inteligente. Un smartwatch android cu functionalitati de ultima ora si cu un pret atractiv si-ar putea gasi foarte usor loc pe aceasta piata in continua crestere. In cadrul unui studiu realizat de iSense Solutions in urma cu doar cativa ani demonstra faptul ca 50% din oamenii carora le-a fost prezentat un astfel de produs au spus ca l-ar achizitiona, daca acesta si-ar demonstra utilitatea.

  1. Piata mondiala de ceasuri inteligente a depasit 50% crestere in primul trimestru al anului 2019

Playtech relata faptul ca, la nivel global, primele 3 luni ale anului 2019 au adus o crestere de peste 50% in randul pietei de smartwatch-uri. Apple continua sa fie lider in acest domeniu, iar Samsung se apropie din urma. Insa piata este in continua crestere, iar cu o concurenta la nivel local destul de scazuta, in Romania orice magazin online care investeste intr-o strategie de promovare completa si isi creeaza un brand stabil pe aceasta piata poate avea o sansa mare de castig.

  1. Tehnologia evolueaza in continuu – platile contactless prin smartwatch sunt posibile si in Romania, fapt care reprezinta un avantaj

Faptul ca acum poti face plata la magazin cu o simpla trecere a smartwatch-ului prin fata ecranului contractless al casei de marcat va influenta romanii sa cumpere mai des astfel de produse ingenioase. Exista deja jucatori pe piata din Romania care au lansat smartwatch-uri pasibile la conectarea cu un card VISA, in baza caruia utilizatorii vor putea face plata la comercianti, direct din intermediul unei aplicatii de pe ceas.

  1. Functionalitatile de tracking pe care le includ unele smartwatch-uri incep sa devina interesante chiar si pentru institutii

In 2018 Primaria Municipiului Bucuresti a alocat fonduri de peste 1,5 milioane de lei pentru a dota cateva scoli cu astfel de smartwatch-uri pentru copii. Aceste dispozitive au fost achizitionate pentru siguranta celor mici, ceasurile avand functii de urmarire si butoane speciale pentru alarme SOS. S-au cumparat peste 5000 de dispozitive, toate de la aceeasi firma. Iata asadar o alta oportunitate inedita pentru un magazin online in acest sens: parteneriatul cu institutiile statului.

  1. O analiza derulata de unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata online de ceasuri releva faptul ca toti clientii, indiferent de varsta, cauta intotdeauna cele mai noi colectii de ceasuri

In cadrul studiului, brandul a demonstrat ca desi tinerii par in continuare sa fie atrasi si de ceasurile clasice, de cele mecanice de calitate, sunt mult mai deschisi sa cumpere ceasuri inteligente, aparute in colectii noi, moderne. Iar acest lucru este demonstrat si de catre brandurile mari, precum Apple, care a vandut peste 3,5 milioane de smartwatch-uri intr-un singur trimestru a anului trecut, crescand vanzarile pe aceasta categorie cu peste 48%, conform Business Insider.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *