
Intrucat exista atat de multe optiuni din care poti alege la preturi foarte atractive, cumpararea mobilierului de birou poate parea o sarcina descurajanta. In plus, trebuie sa tii cont de spatiul disponibil, de design si stil, de durata de viata, de intretinere si multe altele.
Pentru a te ajuta, am sistematizat pentru tine cinci aspecte pe care trebuie sa le ai in vedere cand cumperi birouri de calculatoare, scaune sau dulapuri pentru firma.
Nu te grabi si urmareste cea mai buna oferta
Sunt mai multe lucruri pe care le poti face pentru a obtine cel mai bun pret pentru mobilierul de birou:
- Compara preturile online si din magazinele fizice;
- Cauta reduceri si promotii;
- Ia in consioderare cumpararea mobilierului de birou reconditionat sau la mana a doua;
- Cumpara de ma un magazin care vrea sa epuizeze stocul sau de la un depozit.
Tine cont de design si de estetica
Designul si modul in care se incadreaza in spatiul tau de birouri sunt esentiale atat pentru angajati, cat si pentru colaboratori sau clienti. Sigur iti doresti ca acest spatiu sa arate cat mai bine, mai profesional si mai placut si, totodata, sa fie un loc perfect functional si primitor.
Cand vine vorba de mobilierul de birou, exista mai multe stiluri diferite din care poti alege. Poti opta pentru aspectul modern sau pentru cel elegant. Indiferent de stil, alegerea finala tine de preferintele personale, dar si de tipul activitatii pe care o desfasori si de mediul pe care vrei sa il creezi in acel birou.
Nu uita de ergonomie si confort
Ergonomia este unul dintre aspectele cele mai importante cand cumperi mobilier de birou. Un mobilier bun este cel reglabil care poate fi personalizat in functie de utilizator. Indiferent daca este vorba despre scaune de birou sau despre mese, ergonomia este cea care poate creste productivitatea angajatilor tai si, totodata, gradul lor de satisfactie.
Poti sa fii sigur ca daca nu vor avea dureri de spate, de umeri si de gat dupa ce au lucrat o ora la birou, angajatii tai nu vor avea motiv sa iasa in pauze dese si vor lucra mai bine si mai eficient. Prin urmare, investeste inteligent in mobilier de birou ergonomic si testeaza-l inainte pentru a te asigura ca este confortabil.
Gradul de adaptabilitate
Mobilierul de birou ar trebui sa fie usor de modificat si de adaptat si pentru nevoile ulterioare. Este dificil sa iti dai seama de la inceput, in totalitate, care vor fi necesitatile si, daca vei cumpara un mobilier de birou modificabil sau cu mai multe utilizari, va fi mult mai usor sa il adaptezi.
De exemplu, daca dispui de putin spatiu, cauta un mobilier care poate fi pliat sau mutat usor cand nu este folosit. De asemenea, daca preconizezi sa iti extinzi afacerea, alege mobilierul modulat care poate fi usor extins.
Urmareste multifunctionalitatea
Multifunctionalitatea este o tendinta care devine din ce in ce mai populara in domeniul mobilierului de birou. Pentru a economisi bani si spatiu, tot mai multi oameni cauta piese care pot deservi mai multe scopuri. Acest lucru este valabil atat pentru cei care lucreaza de acasa, cat si pentru cei care au un office de dimensiuni mici. Pe piata vei gasi multe variante de mobilier multifunctional, astfel incat ai de unde sa alegi.
Garantie, transport, montaj si politica de retur
Achizitionarea mobilierului de birou este complexa si ar trebui sa beneficiezi de garantie, de transport si de montaj. Cauta ofertele care includ si aceste facilitati si, in plus, intereseaza-te de politica de retur. Astfel, daca angajatii tai vor dori o schimbare, ai sanse sa le realizezi usor fara cheltuieli suplimentare.