Cum a fost conferinta Branduri si branding, din 24 mai 2016

A doua editie a conferintei „Branduri si branding” din 24 mai a readus in fata publicului speakeri si specialisti  indragiti, Petrisor Obae – fondator Paginademedia.ro, Dana Nae Popa – Managing Director pastel, Adrian Enache – cofondator The MasterPlan Agency, Iulian Nitulescu – fondator Invox.ro, dar si speakeri noi, precum Catalin Palavescu – fondator PacPac StudioS sau Anabela Luca  – adLemonade.

In cadrul celei de a V-a conferinte organizate de PR2Advertising.ro am aflat cat conteaza produsul si cat influenteaza comunicarea si mesajul imaginea brandului, cum poti creste rezultatele unei campanii prin modificari aparent nesemnificative, care e legatura intre dragoste si branding, cum folosim video marketing-ul in construirea si consolidarea unui brand, dar si cum construim branduri apeland la Google sau la campanii de call tracking.

Iata ce spun cativa dintre speakerii si participantii la eveniment:

Dana Nae Popa, Managing Director pastel

Alina Culusi, AccelerIT

Anabela Luca, adLemonade.com

Monica Rosu

Florentina Iliescu – florentinailiescu.com

Iulian Nitulescu, Invox.ro

Anca Vrinceanu

Anca VrinceanuParticipand la conferinta “Branduri si branding” intr-o atmosfera profesionala si totodata primitoare mi-a conferit o varietate de informatii utile in ceea ce priveste marketingul, brandingul si brandurile care au diverse modalitati de expunere in mediul online, care este unul dinamic, inovator iar concurenta este acerba.

Au fost atinse toate punctele de strategie in crearea a ceea ce se numeste brand cu ajutorul instrumentelor online. Am schimbat impresii, pareri, iar programul a fost foarte bine structurat incat informatiile oferite de catre speakeri veneau in completare astfel incat conferinta a fost cu o incadrare completa.

Prezentarea frumoasa, placuta si atractiva.

Mai multe detalii despre eveniment gasiti pe PR2Advertising.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *